Wycięcie z tyłu w komorze bym poszerzył do brzegu aby szybciej woda napływała po wywrotce.
eugeniusz napisał(a):... i dodatkowo fi 3 trzeba wywiercić w redanie aby było odpowietrzenie w pkt. max. oddalonym od wody.
eugeniusz napisał(a):Ciekawy jestem jaki kształt ma komora patrząc z góry od silnika do dziobu modelu, zauważyłem nową tendencję aby komora była w tym miejscu większa.
antmar napisał(a):Wycięcie z tyłu w komorze bym poszerzył do brzegu aby szybciej woda napływała po wywrotce.
Jeżeli to zrobisz to proponuję wzmocnić ścianki kadłuba w pobliżu wycięcia wklejając od wewnątrz węgiel. W tym miejscu w czasie kolizji kadłub często ulega uszkodzeniu.
Maciej Kozłowsk napisał(a):Sideon bardzo lubi swoją pokrywkę bo ma kopułkę a to wbrew pozorom jest bardzo istnotny element przy odwracaniu się modelu.
Po wynikach z zawodów tego nie widać.Mój mECO Std. waży 520g a i tak jest najszybszy w klasie
Mieciu napisał(a):bo model moze i szybki tylko kierowca....
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości