Moderator: saradog
wapniaki napisał(a):Akumulator fabrycznie jest zakuty w blaszki . Nie wiem, jak to się ma do przepisów zabraniających stosowania rozwiązań uniemożliwiających puchnięcie akumulatorów.
Sądzę, że ten pomiar (test) jest obciążony dużym błędem bowiem do obliczeń przyjąłeś średni prąd i napięcie w wyniku czego wyliczyłeś;wapniaki napisał(a):Akumulator podczas tej próby oddał energię o wartości 54,618 Wh.
antmar napisał(a):Sądzę, że ten pomiar (test) jest obciążony dużym błędem bowiem do obliczeń przyjąłeś średni prąd i napięcie w wyniku czego wyliczyłeś;wapniaki napisał(a):Akumulator podczas tej próby oddał energię o wartości 54,618 Wh.
46,9A x 10,75V x 390s = 196628,25Ws / 3600 = 54,62Wh
Według jakiej metodologii przyjąłeś średnie napięcie i prąd?
Przyjmując Twoje parametry akumulator oddał ;
(46,9A) 46900mA x 390s / 3600 = 5081mAh
Napięcie końcowe 9.32V świadczy o rozładowaniu na poziomie 97% co wskazuje, że LiPo ma pojemność 5240mAh a jest to przecież SLS 5800mAh. Z tego mój wniosek , że Twój pomiar obarczony jest dużym błędem.
wapniaki napisał(a):Jacku, być może w Lesznowoli uda się nam wszystkim, zainteresowanym tematem , zasiąść przy okrągłym stole, ja wezmę swój sprzęt do pomiarów, włączymy też limiter i wszystko się okaże podczas jednego rozładowania akumulatora tj mniej więcej w 6 minut.
Spokojnie, to już niedługo.
Powrót do Wyposażenie modeli i techniki budowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość