Moderator: saradog
Widzę, że też ma tendencję do latania. Trzeba być "czujnym jak ważka i szybkim jak sraczka" żeby go nie wywrócić
Elektryk ma tę przewagę, że nie zgaśnie po uderzeniu śmigła w wodę. Niestety kilka razy przy uderzeniu w wodę śmigło w moim modelu nie wytrzymało, więc zapas trzeba mieć.
musty napisał(a):Spróbuję z regulatorem wodnym, zobaczę jak się będzie sprawował.....wprowadzę kilka zmian konsrukcynych i jak pozbędę się dziadowskiej farby o nazwie Motip "niby akryl" będę malował na nowo akrylem samochodowym...
musty napisał(a):Programming Options
Cell Type: NiMH/NiCD/Lipoly ----- Li-po
Cell Count: 2s~7S -----3s
Throttle Setting: Auto/Soft/Hard ----- hard ???
Brake: No Brake/Soft/Medium/Hard ------ no brake
Direction: Clockwise/Counter Clockwise ----co to jest ????
Cut off: Soft/Hard -------soft
Timing: 1º/7º/15º/30º -------15 ???
PWM: 8Khz/16khz ------16 ????
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości