Informacja na stronie;
http://www.sekcem.cz/17.11.2015 - Generální zasedání Naviga dne 7.11.2015 schválilo rozhodnutí technického meetingu z letošního MS v polském Kedzierzyn-Kozle (nejdůležitější body):
- zrušení tříd mini ECO standard, ECO standard,
- sloučení F1E-1kg a F1E+1kg,
- transponder může být kdekoli v lodi,
- změna bude platná od 01/01/2016
Dále bylo na zasedání oznámeno, že třídy F1-V 3.5cc,7.5cc,15cc JUN a F1-V 7.5 SEN byly ve 3 po sobě jdoucích MS nedostatečně obsazené a tudíž de facto vypadly ze seznamu vypisovaných tříd.
mini ECO standard a ECO standard - bude se nadále jezdit na národní úrovni
mini - ve verzi se střídavým motorem (jak bylo letos testováno na moravském poháru a na poslední veřejné soutěži v Náchodě)
ECO 10 - pravidla beze změny (reprezentanti - lodě zatím nevyhazujte, můžou se vám ještě hodit)
F1E - kdo chcete jezdit rychlíky tak, max. voltage zůstává 43V, váha baterek max 1400g, jediná změna je, že se nerozlišuje váha lodě do kila a přes kilo.
17.11.2015 - Walne Zgromadzenie Nawigacja na 07.11.2015 zatwierdziła decyzję posiedzenia technicznego tegorocznych Mistrzostw Świata w Polsce Kędzierzynie-Koźlu (najwięcej punktów):
- zniesienie klas Standard Standard Mini ECO ECO
- z F1E-1kg i nie F1E + 1 kg;
- Transponder To może być w dowolnym miejscu na statku
- zmiana będzie obowiązywać od 01.01.2016
został również ogłoszony na posiedzeniu, że klasa F1-V 3.5cc, 7.5cc, czerwiec 15c i F1-V 7.5 SEN były 3 kolejne MS niedostatecznie zajęte a więc de facto spadła z listy ogłoszonej przez klasy.
standardem mini ECO i standard ECO - nadal będzie działać na krajowym poziomie
mini - wersja z silnikiem bezszczotkowym (jak testowany w tym roku Morawski Cup i ostatni konkurs publiczny w Nachod)
ECO 10 - Zasady bez zmian (przedstawiciele - statki do tej pory nie rzucać, nadal można wyrzucić)
F1E - którzy chcą jeździć szybkie pociągi, więc max napięcia pozostaje 43V, waga baterii do 1400 gramów, jedyną zmianą jest to, że nie dyskryminuje statki skalę do funta i ponad kilogram..