Strona 1 z 1

JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalinowy

PostNapisane: 30 paź 2011, o 15:38
przez leo_home
JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalinowy

Wkrótce.

Przetłumaczone na język polski przez oprogramowanie. Mam nadzieję, że nie ma błędów.

Lew
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 7 gru 2011, o 02:35
przez leo_home
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 7 gru 2011, o 12:08
przez Grzesiek
Leo - how is the material?

PostNapisane: 7 gru 2011, o 12:38
przez leo_home
Software translated to Polish:
Materiał fenolu bloku żywicy. Jakości materiał był zły, więc można zobaczyć pasek zebra.

Z poważaniem


Lew

Original:
The material was phenol resin block. Material quality was bad, so you can see the zebra strip.

best regards,


Leo

PostNapisane: 9 gru 2011, o 10:48
przez farmerski
"Software translated to Polish: "
Jak się okazuje, google może ładnie tłumaczyć :mrgreen:

Swoją drogą, ładnie ta obrabiarka robi tą łódkę.

PostNapisane: 10 lut 2012, o 04:06
przez leo_home
Obrazek
Obrazek

Glow or Electric.

Looking for distributors for this product:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 16 lut 2012, o 04:12
przez leo_home
Oprogramowanie tłumaczenia:
Pierwszy wykonany element:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Nadchodzące elementy będą połączone kolorową żywicą, aby wspólny niewidoczny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Original:

Software translated:
First made item:
Forthcoming items would be joined by coloured resin to make the joint invisible:
Looking for distributors.

PostNapisane: 17 lut 2012, o 23:59
przez leo_home
Set up for race NAMBA P-Limited MONO class:

http://www.youtube.com/watch?v=VbGoaJU_G0M

Boat set up and video by: rcboatbuild@hotmail.com

PostNapisane: 25 mar 2012, o 01:50
przez leo_home
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 25 mar 2012, o 01:50
przez leo_home
Oprogramowanie przetłumaczone na język polski
Prawie standaryzowany proces tworzenia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino

PostNapisane: 21 kwi 2012, o 23:40
przez leo_home
Oprogramowanie przetłumaczone na język polski

Wideo z JetChopper30 oznaczeniu:



Łódź skonfigurować i wideo przez: rcboatbuild@hotmail.com

Original English:
Video of JetChopper30 test run:

Boat set up and video by: rcboatbuild@hotmail.com

Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino

PostNapisane: 8 maja 2012, o 18:27
przez leo_home
Oprogramowanie przetłumaczone na polski:

Jak żeglarzy sugeruje. Potrzebujesz silniejszy dno łodzi. Badania jedną z tyłu 55% dna i pawęż wykonane z podwójnej warstwy włókien, co odpowiada 600g / m ^ 2. Waga wzrosła o 90g. Poczuj, że dno jest już bardzo silny.Waga kadłuba jest teraz 850g.

Uwierz, że może sprawić, że całe dno i pawęż z podwójnej warstwy włókien i może utrzymać ten sam koszt wysyłki. Szacunkowa waga kadłuba powinny być 880g.

Original:
As boaters suggested. Need a stronger boat bottom. Tested with one with the rear 55% of the bottom and transom made with double fiber layers, equivalent to 600g/m^2. Weight increased by 90g. Feel that the bottom is now very strong. The hull weight is now 850g.

Believe that can make the whole bottom and transom with double fiber layers and can maintain the same shipping cost. Estimated hull weight should be 880g.

Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino

PostNapisane: 5 cze 2012, o 04:15
przez leo_home
Oprogramowanie przetłumaczone na język polski
Witam żeglarzy,

Od dołu wykonane z 600g / m ^ 2 włókna. JetChopper30 specyfikacja kadłub zmienione na:
Waga (nowy): 850g (1.87lbs)
Grubość poszycia dna i rygiel (nowy): 2mm
Pokład i grubość powłoki klapa: 1.4mm
Długość: 760mm (29.92inches)
Szerokość: 230mm (9.06inches)
Wysokość: 129.5mm (5.1inches)
Deck do wysokości stępki: 100.6mm (3.96inches)
Żywica: poliester Fiber: MAT, 300g / m ^ 2 na pokładzie i Hatch, 600g / m ^ 2 na dole i pawęż
Materiał powierzchni: żelkot

Dno i pawęż są obecnie bardzo silna. Jednak jakieś szyny, korbowody do mocowanie silnika nadal są bardzo zalecane.

Szczęśliwy łodzi RC,


Lew

Original
Hello boaters,

Since the bottom made with 600g/m^2 fiber. JetChopper30 hull specification changed to:
Weight(new): 850g(1.87lbs)
Bottom and transom shell thickness(new): 2mm
Deck and hatch shell thickness: 1.4mm
Length: 760mm(29.92inches)
Width: 230mm(9.06inches)
Height: 129.5mm(5.1inches)
Deck to keel height: 100.6mm(3.96inches)
Resin: polyester
Fiber: MAT, 300g/m^2 for deck and hatch, 600g/m^2 for bottom and transom
Surface material: gel coat

The bottom and transom are now very strong. Yet, some sort of rails, connecting rods for the motor mount are still highly recommended.

Happy rc boating,


Leo

Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino

PostNapisane: 10 cze 2012, o 07:10
przez leo_home
Bit wideo przez Pawła:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=iKJJemGHF3U[/youtube]

Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino

PostNapisane: 10 cze 2012, o 07:49
przez leo_home
Bit wideo przez Tony'ego, klasy ograniczonej mocy:

Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino

PostNapisane: 17 gru 2012, o 18:46
przez leo_home
Software *** *** przetłumaczone na język polski

Witam wszystkich,

JetChopper30 kadłub jest teraz Namba FE P-HOLDING LIMITED MONO RECORD zaraz.

Namba witryna rekord web: http://www.namba.com/content/records.asp?EventType=11

Szczęśliwa łodzi rc,


Lew

***Original English***
Hello All,

JetChopper30 hull is now NAMBA FE P-LIMITED MONO STRAIGHTWAY RECORD HOLDING.

NAMBA web site record: http://www.namba.com/content/records.asp?EventType=11

Happy rc boating,


Leo

Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino

PostNapisane: 28 gru 2012, o 01:52
przez ChristopherGDY
Znalazłem w PL dostawcę obrabialnych bloków poliuretanowych jak i epoksydowych .

http://www.amod.pl/upload/file/plyty%20obrabialne%202010%20srodek.pdf

Z takiego bloku został wyfrezowany model JetChopper30 :-D

P.S.
Mam w planach zamiar zrobić właśnie formę z takiego bloku epopsydowego.
Zastanawiam się nad PROLAB 65 CN lub LAB 970

pozdrawiam
Krzysztof

Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino

PostNapisane: 28 gru 2012, o 14:05
przez leo_home
ChristopherGDY napisał(a):Znalazłem w PL dostawcę obrabialnych bloków poliuretanowych jak i epoksydowych .

http://www.amod.pl/upload/file/plyty%20obrabialne%202010%20srodek.pdf

Z takiego bloku został wyfrezowany model JetChopper30 :-D

P.S.
Mam w planach zamiar zrobić właśnie formę z takiego bloku epopsydowego.
Zastanawiam się nad PROLAB 65 CN lub LAB 970

pozdrawiam
Krzysztof


Hello Christopher,

I am not quite understand your meaning. Do you mean you are making a new boat model?


Leo

Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino

PostNapisane: 20 maja 2014, o 23:25
przez leo_home
We tested with different RUDDER SETUP. Found that this setup has pretty good stability to turn at full thottle:

Obrazek

Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino

PostNapisane: 1 sie 2014, o 21:06
przez leo_home
http://www.modelgasboats.com/resources/ ... ks/tuning/

Refer to Glenn Cupit's article on rudder set up, RUDDER "CASTER", A LITTLE CAR TALK, BACK TO BOATS. Articles talk about rudder length and rudder lift. With many testing, I got the following conclusion on JetChopper30 set up:

Offset the rudder 55mm to the right. Pretty stable turn at full throttle. Rudder too close to the centre line has too much prop., keel lift, lower turn stability. In perfect situation, rudder lift just balance the prop., keel lift.

Happy rc boating,


Leo
Obrazek