Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino
Napisane: 8 maja 2012, o 18:27
przez leo_home
Oprogramowanie przetłumaczone na polski:
Jak żeglarzy sugeruje. Potrzebujesz silniejszy dno łodzi. Badania jedną z tyłu 55% dna i pawęż wykonane z podwójnej warstwy włókien, co odpowiada 600g / m ^ 2. Waga wzrosła o 90g. Poczuj, że dno jest już bardzo silny.Waga kadłuba jest teraz 850g.
Uwierz, że może sprawić, że całe dno i pawęż z podwójnej warstwy włókien i może utrzymać ten sam koszt wysyłki. Szacunkowa waga kadłuba powinny być 880g.
Original: As boaters suggested. Need a stronger boat bottom. Tested with one with the rear 55% of the bottom and transom made with double fiber layers, equivalent to 600g/m^2. Weight increased by 90g. Feel that the bottom is now very strong. The hull weight is now 850g.
Believe that can make the whole bottom and transom with double fiber layers and can maintain the same shipping cost. Estimated hull weight should be 880g.
Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino
Napisane: 5 cze 2012, o 04:15
przez leo_home
Oprogramowanie przetłumaczone na język polski Witam żeglarzy,
Od dołu wykonane z 600g / m ^ 2 włókna. JetChopper30 specyfikacja kadłub zmienione na: Waga (nowy): 850g (1.87lbs) Grubość poszycia dna i rygiel (nowy): 2mm Pokład i grubość powłoki klapa: 1.4mm Długość: 760mm (29.92inches) Szerokość: 230mm (9.06inches) Wysokość: 129.5mm (5.1inches) Deck do wysokości stępki: 100.6mm (3.96inches) Żywica: poliester Fiber: MAT, 300g / m ^ 2 na pokładzie i Hatch, 600g / m ^ 2 na dole i pawęż Materiał powierzchni: żelkot
Dno i pawęż są obecnie bardzo silna. Jednak jakieś szyny, korbowody do mocowanie silnika nadal są bardzo zalecane.
Szczęśliwy łodzi RC,
Lew
Original Hello boaters,
Since the bottom made with 600g/m^2 fiber. JetChopper30 hull specification changed to: Weight(new): 850g(1.87lbs) Bottom and transom shell thickness(new): 2mm Deck and hatch shell thickness: 1.4mm Length: 760mm(29.92inches) Width: 230mm(9.06inches) Height: 129.5mm(5.1inches) Deck to keel height: 100.6mm(3.96inches) Resin: polyester Fiber: MAT, 300g/m^2 for deck and hatch, 600g/m^2 for bottom and transom Surface material: gel coat
The bottom and transom are now very strong. Yet, some sort of rails, connecting rods for the motor mount are still highly recommended.
Happy rc boating,
Leo
Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino
Napisane: 10 cze 2012, o 07:10
przez leo_home
Bit wideo przez Pawła: [youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=iKJJemGHF3U[/youtube]
Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino
Napisane: 10 cze 2012, o 07:49
przez leo_home
Bit wideo przez Tony'ego, klasy ograniczonej mocy:
Re: JetChopper30 mono głębokie V kadłuba FRP, silnik spalino
Napisane: 17 gru 2012, o 18:46
przez leo_home
Software *** *** przetłumaczone na język polski
Witam wszystkich,
JetChopper30 kadłub jest teraz Namba FE P-HOLDING LIMITED MONO RECORD zaraz.
Refer to Glenn Cupit's article on rudder set up, RUDDER "CASTER", A LITTLE CAR TALK, BACK TO BOATS. Articles talk about rudder length and rudder lift. With many testing, I got the following conclusion on JetChopper30 set up:
Offset the rudder 55mm to the right. Pretty stable turn at full throttle. Rudder too close to the centre line has too much prop., keel lift, lower turn stability. In perfect situation, rudder lift just balance the prop., keel lift.