Problem ze swiecą

Tutaj dyskutujemy o wszelkich zagadnieniach dotyczących ślizgów z napędem spalinowym.

Moderator: AndrzejC

Postprzez Adrian » 1 gru 2007, o 01:39

Właśnie pomyślałem, i tak napisałem jak robie,moje wypowiedzi są subiektywne, i nigdy nie twierdziłem ze jest inaczej.
Przy beznitrowym paliwie, reguluje podkładkami,i świeca(nie wspominałem bo to oczywiste).
Hmm Cewka zapłonowa, czy magneto nigdy nie miała cokolwiek wspólnego z regulacja punktu zapłonu,jej zadanie jest zupełnie inne,myśle że wie pan o tym.
Czekam na te cuda.
Adrian
 
Posty: 53
Dołączył(a): 5 mar 2007, o 00:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez a.kachnowicz » 1 gru 2007, o 03:31

Jeżeli cewka zapłonowa i magneto nie ma nic wspólnego z punktem zapłonu to gratuluję ci pnie kolego dobrego samopoczucia-podstawy budowy i działania silników spalinowych szczególnie dwusuwowych :hip:
Andrzej Kachnowicz
a.kachnowicz
 
Posty: 384
Dołączył(a): 10 lut 2007, o 09:03
Lokalizacja: K.Kożle

Postprzez Adrian » 1 gru 2007, o 16:37

Niema nic wspólnego z regulacja punktu zapłonu.
A ja gratuluje uwagi na lekcjach fizyki Panie Kachnowicz, gdzie omawia sie to.
Magneto i cewka, ma zadanie proste jak cep i tylko jedne, wzbudzić wysokie napiecie na prądzie przez nią przepływajacym do świecy, w przypadku cewki kosztem natężenia prądu z tąd potrzebny jest do rozruchu i dalszej pracy silnika akumulator.
Dalej pan uważa że ma wpływ na punkt zapłonu(regulacje jego)?

Zrzymać sie z kogoś to każdy ciul potrafi, ale żeby konkrety podać to jóż zdechł pies co??
Czekam na te cuda.
Adrian
 
Posty: 53
Dołączył(a): 5 mar 2007, o 00:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez AndrzejC » 3 gru 2007, o 09:36

Na lekcjach fizyki to jakoś inaczej mówili :roll: poczytaj w książkach i zweryfikuj swoją wypowiedż :oops: ;oko Adrianie
A.C.
AndrzejC
 
Posty: 234
Dołączył(a): 14 lut 2006, o 12:42
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez a.kachnowicz » 4 gru 2007, o 16:49

Adrian w silnikach dwusuwowych magneto sprzężone jest z przerywaczem co skutkuje bezpośrednim wpływem na punkt i wyprzedzenie zapłonu.Jestem mechanikiem samochodowym i tak się dziwnie składa że co prawda dawno ale jednak miałem budowę silników spalinowych.od tamtych czasów nic się nie zmieniło jeżeli jednak zmiany nastąpiły to oświeć mnie.Na naukę nigdy nie jest za póżno.
Andrzej Kachnowicz
a.kachnowicz
 
Posty: 384
Dołączył(a): 10 lut 2007, o 09:03
Lokalizacja: K.Kożle

Postprzez a.kachnowicz » 4 gru 2007, o 16:55

Adrian silnik z magnetem nie potrzebuje aku do wytworzenia iskry zapłonowej bo po to ma magneto.Przykro mi ale jak byś nie kombinował nie chce być inaczej .Z poważaniem
Andrzej Kachnowicz
a.kachnowicz
 
Posty: 384
Dołączył(a): 10 lut 2007, o 09:03
Lokalizacja: K.Kożle

Postprzez Adrian » 8 gru 2007, o 00:24

Zgadza sie bo jest samowzbudne, ale nie ma to nic wspólnego z regulacją zapłonu.
Czekam na te cuda.
Adrian
 
Posty: 53
Dołączył(a): 5 mar 2007, o 00:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wapniaki » 28 gru 2007, o 17:17

Zgadza się. Od regulacji punktu zapłonu jest przerywacz( albo to co go zastępuje np. tranzystor)
wapniaki
 
Posty: 182
Dołączył(a): 11 lip 2005, o 16:47
Lokalizacja: Toruń

Poprzednia strona

Powrót do Ślizgi spalinowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron