Maciej Kozłowsk napisał(a):To jeszcze powinniśmy uwzględnić kilka dość ważnych czynników takich jak lepkość, zanieczyszczenie, natlenienie itp.
Kąt wału sterowany centralnie ze stanowiska sędziowskiego ze względu na zachmurzenie ( słońce ogrzewa warstwę powierzchniową wody ) i trakcie 6 minut wyścigu może dojść do kilkukrotnej zmiany parametrów.
Tu nikt nie wyśmiewa nikogo ani nie wykazuje agresji. Kolego. Są czynniki z klas 1:1 których nie przenosi się na nasze łódki.
Uwagę o temperaturze wody skontrował ViceMistrz Świata więc kolego nie rozpędzaj się też w ocenie naszych wyników - w zawodach międzygalaktycznych fakt jeszcze nie startujemy....
Nie zabardzo znam się na Pana dowcipie.Ale jeśli każdy mistrz jest taki to nie chcę nim zostać.
Mnie nie interesuja czy były,czy obecny czy przyszły mistrz poradzi,ale przy okazji nie chciałbym,żeby ktoś się ze mnie naśmiewał.
Teoria jest taka czy to w 1:1 czy w małych łódkach ,że śruba ma pracować jak najbardziej podobnie do gwintu,tak aby kawitacja była jak najmniejsza.
Tak przy okazji czy zjawisko kawitacji też wpływa destrukcyjnie na śruby.Może proszę o odpowiedż mniej zarozumiałych,tak abym nie poczuł się wyśmiany.