Modele prędkościowe ślizgów RC z napędem elektrycznym |
Klasa |
Silnik |
Kadłub |
Akumulatory |
Uwagi |
SE 1 |
dowolny |
Kadłub konstrukcji dowolnej z silnikiem (-kami) elektrycznym i śrubą (-bami) pracującą w wodzie. |
-NiMH
: maksymalna liczba ogniw: 7; wielkość Sub C (max: 23mm x 44mm) ;
-LiPo : maksymalna waga kompletnego akumulatora: max 280 g: 2/3s - 1/2p,
|
|
SM 1 |
Model jednokadłubowy z silnikiem (-kami) elektrycznym i śrubą (-bami) pracującą w półzanurzeniu za rufą modelu. |
|
SH 1 |
Model wielokadłubowy
(bez katamaranów) z silnikiem (-kami) elektrycznym i śrubą (-bami) pracującą w półzanurzeniu za rufą modelu. |
|
SK 1 |
Model
katamaranów . |
|
|
SE 2 |
dowolny |
Kadłub konstrukcji dowolnej z silnikiem (-kami) elektrycznym i śrubą (-bami) pracującą w wodzie. |
-NiMH : maksymalna liczba ogniw: 14 (min 8); wielkość Sub C (max: 23mm x
44mm) ;
-LiPo : maksymalna waga kompletnego akumulatora: max 560 g (min 281g), max
4/6s - 1/2p,
|
|
SM 2 |
Model jednokadłubowy z silnikiem (-kami) elektrycznym i śrubą (-bami) pracującą w półzanurzeniu za rufą modelu. |
|
SH 2 |
Model wielokadłubowy
(bez katamaranów) z silnikiem (-kami) elektrycznym i śrubą (-bami) pracującą w półzanurzeniu za rufą modelu. |
|
SK 2 |
Model
katamaranów . |
|
|
SO |
dowolny |
Dowolny |
-NiMh:
maksymalna liczba ogniw: 30; maksymalne napięcie: 43 V
-LiPo:
maksymalna waga kompletnego akumulatora: 1120 g, maksymalne napięcie 43V
|
|
SKO |
Model katamaranów . |
|
Pozostałe przepisy zgodne z przepisami
NAVIGA .
Uwaga! W/w modele z napędem elektrycznym mogą być
zasilane tylko akumulatorami jednakowej wielkości. |