Strona 1 z 1

Modele klas "ECO"

PostNapisane: 30 sty 2006, o 11:58
przez Marian
Obrazek


* A - odległość osi steru (10%),
* B - odległość końca wału (20-25%),
* C - odległość przejścia wału przez kadłub (36-40%),
* D - odległość do silnika(60%),
* E - środek ciężkości (36-40%),
* - kąt między wałem a kadłubem ( 11°-14,5° ).
* - kąt osi ster do 10°

PostNapisane: 31 lip 2006, o 14:28
przez Adam
Witam,
na stronie glownej jest bardzo dobry foto-opis budowy ECO 400
http://www.modelteam.com.pl/porady_tech ... udowa.html

Grzesiek sie fajnie postaral :wink: Nawet lepszy od mojego opisu S7 :oops: :wink:
Bardzo polecam!

Grzesiek juz wspomnial o nim na Forum ale w tym dziale chyba jest on lepiej zachowany :wink:

PostNapisane: 8 kwi 2011, o 11:10
przez zefirek
Przeglądając ostatnio strony modelarskie znalazłem rysunki dotyczące budowy modeli ECO SONIC i ECO SPIRIT - zamieszczam je tutaj, może komuś ułatwią zabudowę kadłuba ;)

Obrazek


Obrazek

Po analizie rysunków, zastanawia mnie fakt, dlaczego ster wklejany jest do kadłuba pod kątem innym niż 90 stopni rys. 1 (+ 10 stopni), rys. 2 (+ 5 stopni)?

Pozdrawiam,

PostNapisane: 8 kwi 2011, o 22:08
przez Grzesiek
zefirek napisał(a):Po analizie rysunków, zastanawia mnie fakt, dlaczego ster wklejany jest do kadłuba pod kątem innym niż 90 stopni rys. 1 (+ 10 stopni), rys. 2 (+ 5 stopni)? Pozdrawiam,


Takie rozwiązanie "wkleja" model przy skręcie, dzięki temu można zrobić ciasny zakręt z dużą prędkością.

Sonic EVO

PostNapisane: 22 kwi 2011, o 12:26
przez zefirek
"Rush"EVO (Sonic EVO)

Obrazek

PostNapisane: 11 lip 2011, o 18:36
przez Bartek_Dzierbicki
Grzesiek wkleja tzn w dół idzie dziób czy rufa?

PostNapisane: 12 lip 2011, o 11:50
przez Grzesiek
Bartek_Dzierbicki napisał(a):Grzesiek wkleja tzn w dół idzie dziób czy rufa?


Dziób.

PostNapisane: 12 lip 2011, o 12:20
przez Bartek_Dzierbicki
Acha to mnie zdziwilo bo w spalinówkach dajmey dokładnie odwrotnie , albo 90 albo oś steru odchylamy lekko do przodu